Navigatie sluiten
Scroll

Kan ik je helpen?

Samenwerking

Orde in de chaos 

Door mijn jarenlange ervaring in verschillende functies op het gebied van Sales, Marketing en Operations ben ik vertrouwd met heel veel werkzaamheden. Het is mij niet snel te gek en ik pak het op. Als virtual assistant jou ondersteunen is natuurlijk een heel breed begrip, maar dat is ook werkelijk heel breed in te zetten. Waar lek je energie op? Wat zijn de taken die je liever echt niet (meer) zelf doet en die je steeds onderaan je to-do list zet? De planning die gemaakt moet worden, maar waar je echt geen tijd voor hebt. Overzicht mis je, maar hoe maak je dat weer? Allemaal taken waar ik jou, als jouw virtual assistant mee kan helpen. 

Mijn specialisme is vooral orde in de chaos scheppen, de puzzel weer compleet maken voor jou.

Pleasure in the job,
puts perfection in the work

Wat kan Mrs. S dan allemaal?

Een greep uit de taken die ik van je kan overnemen

Online support

  • Social media content maken en plaatsen
  • Online zichtbaarheid vergroten 
  • Een huisstijl maken voor social media 
  • Blogs maken 
  • Blogs op je website plaatsen
  • Nieuwsbrieven maken en versturen
  • Mailinglijsten bijhouden
  • Ontwerpen van uitnodigingen, brochures of andere uitingen
  • Jouw video’s bewerken en ondertitelen

Office support

  • (Klanten)overzichten maken
  • Planningen maken en bewaken van de deadlines
  • Presentaties maken 
  • Jouw e-mail structureren
  • Agendabeheer 
  • Actie- en/of prioriteitenlijsten maken

En meer…

  • Evenement organiseren
  • Draaiboek maken 
  • Factureren
  • Teksten schrijven 
  • Teksten nakijken en verbeteren

Maar waar ik jou vooral mee help door bovenstaande taken uit te voeren…..STRUCTUUR en OVERZICHT.

Je zou kunnen zeggen dat ik werk volgens het principe van de 3 ’s-en. Die zie je terug in mijn bedrijfsnaam. Mijn naam heeft 3x een S; Sylvia Stevens-van Staveren. Maar het staat ook voor Samenwerken, Support en Structuur.

Hoe gaan we beginnen?

Let's start

Om elkaar beter te leren kennen, geef ik de voorkeur aan een persoonlijk gesprek. Maar ook Zoom of Skype kan hier prima voor gebruikt worden als de afstand wat groter is.

We bespreken hoe we onze samenwerking vorm kunnen geven. Die afspraken leg ik vast in een overeenkomst en dan kunnen we er voor gaan! 

Wil je weten wat ik voor je kan betekenen en welk tarief daarbij hoort? Neem vrijblijvend contact met mij op zodat ik je een voorstel kan doen.  

Mocht je een project aan mij willen overdragen, maak ik een maatwerk offerte voor je.

Voordelen

ZZP-er of werknemer?

Een virtual assistant is een investering, dat snap ik. Maar er zitten genoeg voordelen aan.

  • Je hebt geen operationele kosten omdat ik vanuit huis werk. En mijn eigen laptop e.d. heb.
  • Er zijn geen personeelskosten, zoals; vakantiegeld, pensioen, bonussen en reiskosten. 
  • Je hoeft geen budget vrij te maken voor opleiding en cursussen. 
  • Je zet mij alleen in voor de uren die nodig zijn, dus heel flexibel. 
  • Jij hebt tijd over door het uitbesteden van taken. Tijd die jij in je bedrijf kunt investeren. Of aan jezelf kunt besteden.

Mijn blog

De gedachten van een Virtual Assistant

8 juli 2020
Communicatie is de basis van iedere relatie
16 mei 2020
Komt er ineens een virus in je vaarwater
20 februari 2020
Van werknemer naar ondernemer